Postapokaliptyczne fantasy nastawione na akcję. Komiks dla ludzi cierpliwych z racji powolnego rozwoju fabuły.

Archiwum komiksu (od najstarszego)

sobota, 19 stycznia 2008

Rozdział I – 12


Spokojnie, spokojnie, nie stało się nic złego, jesteś na dobrej stronie. Po prostu nie mam czasu, zbyt wiele rzeczy na głowie mam w tej chwili, odcinek mojego autorstwa skończył się w fazie szkiców ogólnych. Ale nic w przyrodzie nie ginie, odcinek stworzony gościnnie przez kumpla (jo, Prysiek), proszę mnie nie linczować zbytnio. Dodatkowo dorzucam szybko zrobionego concept arta, tak w bonusie na udobruchanie.




Następny odcinek nie wiem kiedy, ale już mojego autorstwa ;) Cześć.

2 komentarze:

Rauki pisze...

uuu... odcinek gościnny...
No dobrze, nienajgorzej przecież, nie? Mimo to, czekam na coś Twojego ;)

Przynajmniej nieszczęsna ofiara dorobiła się swijego arta :P

Loco pisze...

ej no co jest? przecie tak sie starałem kurcze a tu zero oklasków dla mojego fan-arta... buu..

Obsługiwane przez usługę Blogger.

    Subscribe via email

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner