Postapokaliptyczne fantasy nastawione na akcję. Komiks dla ludzi cierpliwych z racji powolnego rozwoju fabuły.

Archiwum komiksu (od najstarszego)

niedziela, 3 sierpnia 2008

Rozdział II – 14

Jeszcze tylko trochę i będzie pierwsza naprawdę wielka akcja. Ale nie uprzedzajmy faktów ;) Ja już się nie mogę doczekać rysowania, aczkolwiek ogłaszam, że w następny łikend może nie być nowego odcinka. Wybywam na parę dni w miejsce dalekie od tabletu i ogólnie ciężko. Możliwe że wrzucę jakoś na tygodniu.

Enyłej, do następnego.

I w bonusie. Prawdziwa moc!




3 komentarze:

Rauki pisze...

Niom, nie mogę się doczekać tej zapowiadanej akcji :)

A tak btw. dokąd to wybywa nasz ulubiony autor?:>

AVF pisze...

Ulubiony autor to wybywa jedynie na lubelszczyznę w strony "dziadostwa" swojego ;) Tak mi się przynajmniej wydaje, że to w tym tygodniu... a może następnym, sam już nie wiem. Straciłem rachubę czasu :p

Anonimowy pisze...

Do autora: KURDE!!! Czytałam mnóstwo komiksów, niejeden miał lepsza stronę, niejeden oprawę graficzną, fabułę... ale Zdradliwy Kamień jakoś mnie przyciąga, jak magnes, jest w nim to COŚ czego w innych komiksach brakuje... życzę autorowi miłego wypoczynku i żeby dalej sie rozwijał - widać to od pierwszych stron komiksu, trzymaj formę! Masz przynajmniej jednego oddanego fana...

Obsługiwane przez usługę Blogger.

    Subscribe via email

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner