Postapokaliptyczne fantasy nastawione na akcję. Komiks dla ludzi cierpliwych z racji powolnego rozwoju fabuły.

Archiwum komiksu (od najstarszego)

czwartek, 23 października 2008

Rozdział II – 27


Trochę to trwało, lecz w końcu jest, podwójnie żeby było fajniej. Teraz już wzięli się serio za siebie, a już niedługo zapoczątkowanie głównego wątku. No powiedzmy. To tyle wpisu, bo mamy późną porę czwartku, a ja powinienem na jutro jeszcze nadrobić stracone 3 lata fizyki z liceum... No i na co mi to? No na co? Przecież będę (mam nadzieję) jedynie technikiem dentystycznym. Po co mi umiejętność wyznaczania wielkości mikrocząsteczek na podstawie analizy warstwy monomolekularnej? No to sobie ponarzekałem i mi lepiej ;)

To do następnego, bliżej nieokreślonego terminu.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

dobre!

Rauki pisze...

Yeah... dobre, bardzo, bardzo dobre.
Naprawde mi się podoba. Najlepsze co się zdarzyło w tym komiksie :D
Teraz będę czekała na więcej :D

Obsługiwane przez usługę Blogger.

    Subscribe via email

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner