Postapokaliptyczne fantasy nastawione na akcję. Komiks dla ludzi cierpliwych z racji powolnego rozwoju fabuły.

Archiwum komiksu (od najstarszego)

wtorek, 6 października 2009

Rozdział IV – 14


Mówiłem, ze będzie szybciej ;)

Pamiętam, że byłem na etapie oglądania trylogii Evil Dead jak wymyślałem m.in. tę scenę. Piły łańcuchowej zamiast ręki nie wdrożyłem, ale uznałem, że obrzyn to naprawdę fajna rzecz i muszę to mieć u siebie. Poszło szybciej bo w sumie to nawet nie odcinek tylko taka ilustracja, ale i tak uważam, że fajnie wyszło. Zastanawiałem się czy rozmazać tło, ale uznałem, że za bardzo się starałem żeby teraz „zablurować” ;)

2 komentarze:

kath pisze...

nie żebym miała jakieś obiekcje ale przydało by się w temu rozdziałowi trochę więcej fabuły :)

AVF pisze...

Będzie w dalszej części, spokojnie. Chociaż raczej będzie to kluczowe wydarzenie niż wielka pogadanka.

Obsługiwane przez usługę Blogger.

    Subscribe via email

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner